AD(H)D, dyslexie en beelddenken

Voor (jong)volwassenen die al hun hele leven het besef hebben dat ze “anders” zijn. Al dan niet met het etiket AD(H)D of dyslexie opgeplakt.
Je hebt je met veel moeite door de school heen geworsteld of je kwam er pas later achter waarom leren niet vanzelf gaat en alles zoveel moeite lijkt te kosten. 
Mét etiket veelal vanuit de gedachte van wat je allemaal niet kunt en waar je beperkt in bent, zónder etiket je steeds maar afvragend waarom je problemen hebt met leren en waarom je soms veel sneller lijkt te denken en te begrijpen dan anderen. 
Het heeft je onzeker gemaakt en vol twijfel over jezelf. Aansluiting met anderen gaat dan ook lang niet altijd makkelijk.
Misschien loop je nu tegen zaken in je studie of werk aan: je hebt moeite je werk te overzien en te plannen, anderen kunnen je niet goed volgen, mails schrijven is lastig, routinewerk kost moeite of zaken afmaken lukt niet.

Ik combineer mijn jarenlange ervaring in het werken met kinderen en jongeren met deze problemen, met de nieuwste inzichten uit de neurowetenschappen over hoe ons brein werkte en hoe we dit kunnen beïnvloeden. Met nieuwe inzichten over AD(H)D, beelddenken en dyslexie.
Ik kijk anders en ga uit van wat jouw mogelijkheden zijn: wat kan jij leren en bereiken? Hoe kan jij de klachten die je hebt verminderen, andere keuzes maken en met meer plezier en succes je leven leiden?

In de coaching kijken we wie jij bent: hoe denk jij, hoe kijk jij, hoe leer jij, waar krijg jij energie van, waar word je moe van, hoe plan jij. Zonder dit te problematiseren: jij denkt en doet gewoon anders, maar niet minder goed. 
Met behulp van diverse psychologische modellen kies ik de aanpak die bij jou past. Je krijgt inzicht in hoe jij, gewoon, in elkaar zit en hoe je optimaal gebruik kan maken van jouw kwaliteiten en talenten. 
Zo, kun je keuzes maken die bij je passen met als gevolg werken met plezier en betere aansluiting bij de mensen om je heen. 
Een leuk, succesvol leven is er ook voor jou!